Alatura-te unei echipe
de experti dedicati!

CARIERE

Specialist Resurse Umane

Descriere Job

Administare de personal:

  • intocmirea contractelor individuale de munca si a modificarilor aferente conform prevederilor legale, atat in Revisal, cat si in programul de contabilitate (WinMentor/Saga/Nexus);
  • verificarea contractelor de munca si a corectitudinii documentelor care au legatura cu raporturile de munca;
  • gestionarea si actualizarea dosarelor de personal;
  • realizarea fiselor de post, adeverintelor, fiselor de evaluare, regulamentelor de ordine interioara si contractelor colective de munca;
  • sustinerea si intocmirea documentatie aferenta cercetarilor disciplinare;
  • pregatirea documentatiei pentru conventii;
  • asigurarea de suport informational clientilor cu privire la legislatia muncii;
  • identificarea solutiilor in raporturile de munca dintre angajat/angajator;
  • mentinerea relatiei cu institutiile publice: ITM, AJOFM, CASS;
  • asistenta in caz de control.

Salarizare:

  • intocmirea pontajelor, statelor de plata si a dispozitiilor de plata;
  • realizarea declaratiilor lunare privind obligatiile la buget, fise fiscale, centralizatoare si inregistrarea acestora la organele fiscale;
  • realizarea dosarelor pentru recuperarea sumelor privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, conventii;
  • calculul si formularea raspunsurilor catre executor, in cazul popririlor salariale;
  • documentare legislativa permanenta.

Calificari

  • experienta anterioara intr-o pozitie similara de minim 4 ani (salarizare si administrare de personal);
  • cunostinte de operare MS Office (Word, Excel)- nivel avansat;
  • foarte bune cunostinte de legislatia muncii;
  • orientare spre client, atitudine pozitiva;
  • flexibilitate, excelente abilitati de comunicare si interrelationare;
  • disponibilitate pentru deplasari la sediul clientului (valabil doar pentru sediul din Iasi).

Beneficii

 

  • salariu motivant, in functie de cunostinte si experienta;
  • tichete de masa;
  • asigurare de viata;
  • decontarea transportului;
  • zi de nastere libera;
  • bonus de fidelizare pentru recomandarea unui client extern;
  • bonus de fidelizare pentru recomandarea unui angajat (potential candidat care este recrutat);
  • bonusari suplimentare cu ocazia: Paste, Craciun;
  • oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul organizatiei;
  • mediu de lucru placut;
  • sansa de a face parte dintr-o echipa cu o pregatire profesionala solida, dinamica si motivata.

Aplica

Aplica

Daca iti doresti sa devii colegul nostru asteptam cv-ul tau la adresa de email mihaela.huzum@expertmind.ro sau andreea.grosu@expertmind.ro. Te rugam sa specifici in subiectul emailului pozitia pentru care aplici.