• 0
  • Category:

Alătură-te echipei EXPERT MIND!

CARIERE

Agent servicii client

Ești o persoană activă și te atrage ideea unui loc de muncă dinamic?

Ți-ar plăcea să îmbini activitatea desfășurată de la sediul firmei cu cea de deplasare pe teren?

La noi ai ocazia!

Persoana care ne va completa echipa:
  • Administrează și contribuie la dezvoltarea portofoliului de clienți pentru serviciile de inventariere și serviciile auto (înmatriculări, program Rabla, reprezentare RAR);
  • Realizează deplasări la sediile clienților atât în orașul Iași, cât și în alte orașe/localități din celelalte județe din România;
  • Gestionează solicitările apărute în echipă privind achiziționarea de diverse produse pentru firmă și alte deplasări interne;
  • Participă la desfășurarea procesului de inventariere externalizată la sediul clientului;
  • Oferă suport departamentului în ceea ce privește întocmirea documentației pentru înmatriculări auto, depunere dosar program Rabla;
  • Oferă suport în gestionarea problemelor administrative apărute la sediul firmei și se ocupă de asamblarea echipamentelor de lucru pentru o bună desfășurare a activității de birou (asamblare/mutare birouri, rafturi, dulapuri, scaune birou).

 

Te potrivești în echipa noastră dacă:

  • Ai experiență anterioară în vânzări;
  • Deții permis de conducere (deplasarea se realizează cu mașina de serviciu);
  • Deții excelente abilități de comunicare, negociere și orientare către client;
  • Ai capacitate de concentrare, analiză și sinteză;
  • Ești o persoană activă, organizată, serioasă, dinamică.

 

 

Beneficii:

  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, stabilitate;
  • Oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu de business cu acces la informații din mai multe domenii de activitate (economic și financiar, resurse umane, juridic, etc);
  • Implicarea în activități și proiecte provocatoare;
  • Progresare rapidă pe o carieră structurată;
  • Instruire tehnică și de afaceri;
  • Ziua de naștere este liberă;
  • Beneficiu Short Friday;
  • Bonus de recomandare și fidelizare.

 

Programul de lucru: 08:00-16:30, cu 30 de minute pauza de masă.

Din partea ta ne dorim implicare și dedicare, iar noi îți vom oferi oportunități constante de formare și dezvoltare. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Formular aplicare job:  

    (Te rugăm să completezi deasupra poziția și orașul pt. care aplici.)



    (Tipuri de fișier acceptate: pdf, doc, docx.)


    Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal

     

    Despre noi:

    Centrul de Afaceri Expert Mind este o companie specializată în furnizarea de servicii premium de contabilitate, gestiune externalizată a resurselor umane, servicii juridice, consultanță financiar-contabilă și audit. Compania activează în două regiuni ale țării, respectiv București și Iași.

     

    EXPERT-MIND SRL prelucrează datele dvs. cu caracter personal privind recrutarea și angajarea personalului. Stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele în scopul unor recrutări viitoare până când vă veți retrage consimțâmântul, dar nu mai mult de 48 (patruzeci și opt) luni de la data acestei Declarații de consimțâmânt. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: gdpr@expertmind.ro și vom reveni în termen de maxim 30 de zile calendaristice conform legii.

    • 0
    • Category:

    Alătură-te echipei EXPERT MIND!

    CARIERE

    Consilier juridic

    Ne extindem departamentul juridic!

    Parcurge detaliile de mai jos și află dacă tu ești persoana care ne va completa echipa:

    Ca membru al echipai noastre în departamentul juridic, te vei ocupa de:

    • Redactarea actelor juridice pentru înființări, modificări, radieri firme;
    • Pregătirea și depunerea dosarelor către Registrul Comerțului;
    • Obținerea avizelor și autorizațiilor de funcționare pentru societățile clienților noștri.
    Te potrivești în echipa noastră dacă
    • Deții experiență anterioară în activități de redactare a documentelor de înființare, modificare firme, radieri, obținere autorizații;
    • Ai studii superioare finalizate;
    • Deții bune abilități de comunicare;
    • Ești o persoană organizată și atentă la detalii.

     

    Vei beneficia de:

    • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, stabilitate;
    • Zi de naștere liberă;
    • Short Friday;
    • Dezvoltare profesională într-un mediu de business cu acces la informații și idei valoroase, lucrând alături de peste 170 de colegi cu o vastă experiență în audit, contabilitate, fiscalitate, juridic, resurse umane;
    • Acces la noutăți legislative prin intermediul unor portaluri profesionale;
    • Mediu de lucru deschis spre tehnologie și utilizarea sistemelor informatice pentru optimizarea și eficientizarea activității;
    • Bonus de recomandare și fidelizare;
    • Oportunități de participare la activități/evenimente externe sponsorizate sau organizate de către companie.

     

    Program de lucru: 08:00-16:30 (cu 30 de minute pauză de masă).

    Locația: Iași.

     

    Dacă ți-ar plăcea un astfel de rol și te încadrezi în cerințele menționate, ne-ar face plăcere să te cunoaștem!

    Formular aplicare job:  

      (Te rugăm să completezi deasupra poziția și orașul pt. care aplici.)



      (Tipuri de fișier acceptate: pdf, doc, docx.)


      Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal

       

      Despre noi:

      Centrul de Afaceri Expert Mind este o companie specializată în furnizarea de servicii premium de contabilitate, gestiune externalizată a resurselor umane, servicii juridice, consultanță financiar-contabilă și audit. Compania activează în două regiuni ale țării, respectiv București și Iași.

       

      EXPERT-MIND SRL prelucrează datele dvs. cu caracter personal privind recrutarea și angajarea personalului. Stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele în scopul unor recrutări viitoare până când vă veți retrage consimțâmântul, dar nu mai mult de 48 (patruzeci și opt) luni de la data acestei Declarații de consimțâmânt. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: gdpr@expertmind.ro și vom reveni în termen de maxim 30 de zile calendaristice conform legii.

      • 0
      • Category:

      Alătură-te echipei EXPERT MIND!

      CARIERE

      Junior Auditor

      Îți dorești să îți construiești o carieră și să te dezvolți profesional în domeniul de audit?

      Ți-ar plăcea să lucrezi într-o echipă de experți de la care să înveți ce presupune această carieră?

      În cadrul Centrului de Afaceri Expert Mind – Departamentul de Audit avem o poziție deschisă: Junior Auditor.

      Compania noastră evoluează în același timp cu oamenii care fac parte din ea, de aceea ne dorim în echipă colegi care vor să își construiască o carieră pe termen lung în acest domeniu.

      Ești persoana pe care o căutăm dacă:
      • Ai studii superioare finalizate în domeniul economic;
      • Ești o persoană cu simțul responsabilității și orientată spre livrarea rezultatelor în termenele stabilite;
      • Ai bune abilități de planificare și organizare, atenție sporită la detalii, capacitate de analiză și sinteză;
      • Ești o persoană dornică să învețe continuu și îți dorești să te dezvolți profesional în domeniul de audit;
      • Constituie avantaj experiența anterioară ca economist.

       

      Responsabilitățile pe care le vei avea și care te vor ajuta să evoluezi în fiecare zi:

      • Vei asista coordonatorul în etapa de planificare a misiunii de audit în vederea obținerii informațiilor relevante;
      • Vei colabora împreună cu echipa la formularea de recomandări pentru îmbunătățirea controalelor interne;
      • Vei oferi suport colegilor în proiectele din cadrul departamentului;
      • Vei oferi suport în efectuarea verificărilor specifice pentru a obține informațiile relevante în procesul de auditare;
      • Vei asista la completarea testelor specifice de audit;
      • Te vei informa constant cu privire la modificările legislative (și la modalitatea de respectare a termenelor stabilite).

       

      Ce îți oferim:

      • Îți vei dezvolta cariera într-un mediu de business cu acces la informații și idei valoroase, lucrând alături de peste 170 de colegi cu o vastă experiență în audit, contabilitate, fiscalitate;
      • Pachet salarial atractiv și progresiv, plus multe alte beneficii extrasalariale;
      • Zi de naștere liberă;
      • Short Friday;
      • Implicarea în activități și proiecte provocatoare;
      • Acces la noutăți legislative prin intermediul unor portaluri profesionale;
      • Mediu de lucru deschis spre tehnologie și utilizarea sistemelor informatice pentru optimizarea și eficientizarea activității;
      • Bonus de recomandare și fidelizare;
      • Oportunități de participare la activități/evenimente externe sponsorizate sau organizate de către companie.

       

      Program de lucru: 08:00 – 16:30 (cu 30 de minute pauză de masă).

      Locația: Iași.

      Abia așteptăm să te cunoaștem!

       

      Formular aplicare job:  

        (Te rugăm să completezi deasupra poziția și orașul pt. care aplici.)



        (Tipuri de fișier acceptate: pdf, doc, docx.)


        Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal

         

        Despre noi:

        Centrul de Afaceri Expert Mind este o companie specializată în furnizarea de servicii premium de contabilitate, gestiune externalizată a resurselor umane, servicii juridice, consultanță financiar-contabilă și audit. Compania activează în două regiuni ale țării, respectiv București și Iași.

         

        EXPERT-MIND SRL prelucrează datele dvs. cu caracter personal privind recrutarea și angajarea personalului. Stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele în scopul unor recrutări viitoare până când vă veți retrage consimțâmântul, dar nu mai mult de 48 (patruzeci și opt) luni de la data acestei Declarații de consimțâmânt. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: gdpr@expertmind.ro și vom reveni în termen de maxim 30 de zile calendaristice conform legii.

        Alătură-te echipei EXPERT MIND!

        CARIERE

        Campanie de recrutare a absolvenților licență/master 2025

        Te afli în ultimul an de licență/master și îți dorești să te angajezi imediat după finalizarea studiilor?

        Rezervă-ți de pe acum un loc în echipa noastră!

        Ne bucurăm să te anunțăm că dăm START celei de-a cincea ediție a campaniei de recrutare „Absolventul de azi, #Expertul de mâine!”, dedicată absolvenților de licență/master, promoția 2025.

        Campania de recrutare a absolvenților de licență/master, promoția 2025 se desfășoară în perioada Martie – Iunie 2025. 

        Hai să îți povestim pe scurt de ce să aplici la noi?
        • Ai cadrul ideal de dezvoltare profesională – vei avea posibilitatea să accesezi o echipă de experți contabili, consultanți fiscali, auditori, juriști, experți în legislația muncii, care îți vor asigura un program complet de formare în domeniul ales;
        • Este un loc de muncă full time, cu un contract pe o perioadă nedeterminată, NU un program de internship;
        • Suntem Locul Iîn Topul firmelor de contabilitate din Iași de 10 ani consecutiv și în Top 10 Național;
        • Iubim tehnologia și implementăm diverse procese de automatizare astfel încât să eficientizăm activitățile repetitive;
        • Dacă nu știi încă spre ce domeniu să te îndrepți sau ce ți se potrivește, în cadrul unei discuții te ajutăm să identifici care sunt abilitățile tale și te ghidăm spre departamentul potrivit.

          Îți prezentăm oportunitățile pe care le-am pregătit pentru tine, iar în funcție de planurile tale de dezvoltare profesională, poți alege să îți începi activitatea în domeniul de interes pentru tine!   Accesează site-ul nostru dedicat campaniei: https://cariere.expertmind.ro/ , unde vei găsi mai multe detalii cu privire la criterii, beneficii dar și modalitatea de aplicare într-una dintre diviziile noastre:

        • Conta
        • Audit
        • Start
        • Legal
        • HR

        Program de lucru: 08:00-16:30 (cu 30 de minute pauză de masă și flexibilitatea programului în caz de învoire). Locația: Iași (Șos. Nicolina, nr. 10);   Ai ales divizia care ți se potrivește? Dă-ne de veste prin aplicare directă pe site sau pe adresa de email recrutare.is@expertmind.ro *Pentru a te bucura și de o perioadă de relaxare după finalizarea studiilor, vei putea începe activitatea din luna august 2025. Abia așteptăm să te cunoaștem, să ne povestești despre planurile tale de carieră și să te ghidăm în dezvoltarea ta ca viitor profesionist.

        Formular aplicare job:  

          (Te rugăm să completezi deasupra poziția și orașul pt. care aplici.)



          (Tipuri de fișier acceptate: pdf, doc, docx.)


          Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal

          EXPERT-MIND SRL prelucrează datele dvs. cu caracter personal privind recrutarea și angajarea personalului. Stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele în scopul unor recrutări viitoare până când vă veți retrage consimțâmântul, dar nu mai mult de 48 (patruzeci și opt) luni de la data acestei Declarații de consimțâmânt. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: gdpr@expertmind.ro și vom reveni în termen de maxim 30 de zile calendaristice conform legii.

          • 0
          • Category:

          Alătură-te echipei EXPERT MIND!

          CARIERE

          Responsabil receptie clienti

          Îți dorești un loc de muncă unde să îți valorifici abilitățile de comunicare și relaționare, combinându-le cu cunoștințele pe care le vei dobândi din domeniul financiar-contabil, juridic sau al resurselor umane?

          În rolul de Responsabil recepție clienți, disponibil în locația noastră din Iași, vei avea oportunitatea de a fi prima interacțiune a clienților cu compania noastră, oferindu-le suport și îndrumare personalizată.

          Ce presupune acest rol?

          Activitățile pe care le vei desfășura, vor implica:

          • Gestionarea apelurilor telefonice și a corespondenței electronice;
          • Întâmpinarea și ghidarea clienților, asigurând o experiență plăcută și profesionistă;
          • Oferirea de consultanță clienților explicând principalele obligații fiscale și contabile ale acestora, tipurile de impozite aplicabile și regimul contabil potrivit fiecărui tip de afacere;
          • Furnizarea către clienți a materialelor și ghidurilor necesare pentru conformarea fiscală corectă;
          • Furnizarea de consultanță clienților și gestionarea solicitărilor acestora în diverse activități, inclusiv: interacțiunea cu instituțiile statului, deschiderea conturilor SPV și gestionarea declarațiilor pentru casa de marcat;
          • Programarea și gestionarea întâlnirilor cu clienții/partenerii de afaceri;
          • Asistență în arhivarea digitală/fizică și pregătirea documentelor solicitate;
          • Utilizarea softurilor interne și a procedurilor de lucru pentru o bună desfășurare a activității;
          • Menținerea unei bune organizări a spațiului de recepție.

           

          Te potrivești în echipa noastră, dacă:

          • ai studii superioare finalizate (de preferat domeniul economic sau administrativ);
          • deții abilități excelente de comunicare și organizare;
          • ai o atitudine pozitivă, proactivă și orientată spre soluții;
          • cunoștințele de bază în domeniul financiar-contabil, juridic sau resurse umane reprezintă un avantaj;
          • experiență anterioară în domeniul administrativ/recepție reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie;

           

          Vei avea parte de un mediu de lucru plăcut și de un colectiv dornic de a te ajuta să te dezvolți rapid și progresiv, iar pe lângă acestea, în cadrul echipei noastre vei beneficia de:

          • contract de muncă pe perioadă nedeterminată, stabilitate;
          • zi de naștere liberă;
          • Short Friday;
          • dezvoltare profesională într-un mediu de business cu acces la informații și idei valoroase, lucrând alături de peste 170 de colegi cu o vastă experiență în audit, contabilitate, fiscalitate, juridic, resurse umane;
          • acces la noutăți legislative prin intermediul unor portaluri profesionale;
          • mediu de lucru deschis spre tehnologie și utilizarea sistemelor informatice pentru optimizarea și eficientizarea activității;
          • bonus de recomandare și fidelizare;
          • oportunități de participare la activități/evenimente externe sponsorizate sau organizate de către companie;

           

          Locația: Iași (Șoseaua Nicolina, nr. 10);

          Program de lucru: Luni-Vineri08:00-16:30 (cu 30 de minute pauză de masă).

          Dacă ți-ar plăcea un astfel de rol și te încadrezi în cerințele menționate, ne-ar face plăcere să te cunoaștem – așteptăm CV-ul tău pe adresa de email recrutare.is@expertmind.ro sau pe WhatsApp la numărul 0757089404.

          Despre noi:

          Centrul de Afaceri Expert Mind este o companie specializată în furnizarea de servicii premium de contabilitate, gestiune externalizată a resurselor umane, servicii juridice, consultanță financiar-contabilă și audit. Compania activează în două regiuni ale țării, respectiv București și Iași.

          Formular aplicare job:  

            (Te rugăm să completezi deasupra poziția și orașul pt. care aplici.)



            (Tipuri de fișier acceptate: pdf, doc, docx.)


            Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal

            EXPERT-MIND SRL prelucrează datele dvs. cu caracter personal privind recrutarea și angajarea personalului. Stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele în scopul unor recrutări viitoare până când vă veți retrage consimțâmântul, dar nu mai mult de 48 (patruzeci și opt) luni de la data acestei Declarații de consimțâmânt. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: gdpr@expertmind.ro și vom reveni în termen de maxim 30 de zile calendaristice conform legii.

            • 0
            • Category:

            Alătură-te echipei EXPERT MIND!

            CARIERE

            Economist senior – colaborator

            Ești expert contabil autorizat CECCAR sau economist cu experiență și îți dorești să începi o colaborare cu o societate de expertiză contabilă?

            Căutăm un profesionist autonom, capabil să învețe rapid și să contribuie la eficiența echipei într-un timp scurt.

            În cadrul Centrului de Afaceri Expert Mind:
            • Ne ghidăm după valori precum pasiunea, evoluția, echilibrul și promptitudinea, oferind soluții personalizate și de încredere pentru fiecare proiect.
            • Lucrăm într-un mediu complet digitalizat, fără documente fizice, în care toate informațiile de lucru sunt centralizate și accesibile în timp real printr-un CRM performant. Punem accent pe eficiență și pe utilizarea tehnologiei pentru a face munca mai simplă și mai organizată.
            •  Te vei ocupa DOAR de activitatea financiar-contabilă – activitatea de gestiune a personalului și de salarizare se desfășoară separat de către Departamentul de Resurse Umane.

             

            Te potrivești în echipa noastră, dacă:

             ai minim 3 ani experiență în domeniul economic și fiscal (constituie un avantaj dacă ai mai lucrat anterior într-o firmă de expertiză contabilă);
             ai studiile superioare finalizate în domeniul economic; certificarea CECCAR constituie un avantaj;
             cunoști unul dintre softurile de contabilitate Nexus/Saga/Smartbill Conta;
             deții cunoștințe solide de contabilitate financiară și fiscalitate;
             ai abilități excelente de organizare, atenție la detalii și respecți termenele;

            Ce presupune colaborarea cu noi:

             vei gestiona un portofoliu de clienți din domenii diferite de activitate;
             vei relaționa direct cu antreprenorii sau reprezentantul firmei clientului;
             te vei ocupa de verificarea balanței, transmiterea declarațiilor și a raportărilor financiare lunare și anuale;
             vei utiliza un sistem propriu de desfășurare a activității dezvoltat la nivelul societății, proceduri de lucru, chei de verificare în vederea livrării unor servicii înalt calitative;
             vei avea un rol activ în sprijinirea clientului în vederea luării celor mai bune decizii financiare pentru dezvoltarea societății sale;

            Îți oferim:

            • Colaborare flexibilă pe bază de contract de prestări servicii;
            • Posibilitatea de a lucra remote sau hibrid, în funcție de preferințe;
            • Acces la proiecte interesante și diverse;
            • Mediu de lucru deschis spre tehnologie și utilizarea sistemelor informatice pentru optimizarea și eficientizarea proceselor financiar-contabile;
            • Onorariu competitiv, corelat cu experiența și performanța;
            • Suport profesional și acces la resurse actualizate din domeniu.

            Locația: Iași (Șos. Nicolina, nr. 10);

            Așteptăm cu interes să te cunoaștem și să discutăm despre cum putem colabora pentru a aduce valoare clienților noștri!

            Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail recrutare.is@expertmind.ro sau pe WhatsApp la numărul 0757089404.

             

            Cu o experiență de peste #17 ani, o echipă de experți formată din peste 175 de specialiști, dar și un portofoliu solid de peste 1.000 de clienți provenind din diferite industrii, inclusiv IT, servicii, producție și comerț, Centrul de Afaceri Expert Mind este un punct de reper în domeniul contabilității la nivelul României. Compania și-a extins de-a lungul anilor portofoliul de servicii, incluzând în prezent 9 divizii, printre care se numără serviciile de consultanță fiscală și financiar-contabilă personalizate, juridice sau de resurse umane, audit, inventariere și evaluare.

            Formular aplicare job:  

              (Te rugăm să completezi deasupra poziția și orașul pt. care aplici.)



              (Tipuri de fișier acceptate: pdf, doc, docx.)


              Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal

               

              ⚠ Prin transmiterea aplicatiei prin intermediul sectiunii “Cariere” a site-ului ExpertMind, exprimati in mod expres faptul ca sunteti de acord ca datele dvs. cu caracter personal, furnizate odata cu transmiterea aplicatiei (CV, scrisoare de intentie sau alt document pe care il considerati relevant pentru aplicatie, sa fie folosite in scopuri interne de catre grupul de firme ExpertMind.

              • 0
              • Category:

              Alătură-te echipei EXPERT MIND!

              CARIERE

              Economist

              Deții experiență în gestionarea simultană a activității financiar-contabile pentru un portofoliu de societăți?

              Căutăm un profesionist autonom, capabil să învețe rapid și să contribuie la eficiența echipei într-un timp scurt.

               

              Alătură-te echipei noastre de experți, pe un rol de Economist.

              Cu ce suntem noi diferiți?

              • Ne ghidăm după valori precum pasiunea, evoluția, echilibrul și promptitudinea, oferind soluții personalizate și de încredere pentru fiecare proiect;
              • Lucrăm într-un mediu complet digitalizat, fără documente fizice, în care toate informațiile de lucru sunt centralizate și accesibile în timp real printr-un CRM performant. Punem accent pe eficiență și pe utilizarea tehnologiei pentru a face munca mai simplă și mai organizată;
              • Te vei ocupa DOAR de activitatea financiar-contabilă – activitatea de gestiune a personalului și de salarizare se desfășoară separat de către Departamentul de Resurse Umane;
              • Întâlnirile cu clienții la birou au loc cu o programare prealabilă;
              • Comunicarea cu clienții se face printr-o centrală telefonică și doar în timpul programului de lucru.

              Profilul pe care îl căutăm:

              • studii superioare finalizate în domeniul economic;
              • experiență de minim 2-3 ani în domeniu;
              • cunoștințe de utilizare a unuia dintre softurile de contabilitate: Nexus/Saga/SmartBill Conta;
              • bune abilități de planificare și organizare;
              • bune abilități de comunicare și colaborare – atât cu echipa, cât și cu partenerii și clienții noștri;
              • atitudine pozitivă, spirit de observație și gândire analitică.

               

              Ce presupune colaborarea cu noi:

              • vei gestiona un portofoliu de clienți din domenii diferite de activitate;
              • vei relaționa direct cu antreprenorii sau reprezentantul firmei clientului;
              • te vei ocupa de verificarea balanței, transmiterea declarațiilor și a raportărilor financiare lunare și anuale;
              • vei utiliza un sistem propriu de desfășurare a activității dezvoltat la nivelul societății, proceduri de lucru, chei de verificare în vederea livrării unor servicii înalt calitative;
              • vei avea un rol activ în sprijinirea clientului în vederea luării celor mai bune decizii financiare pentru dezvoltarea societății sale.

               

              Beneficii:

              • acces la informații și idei valoroase, lucrând alături de peste 170 de colegi cu o vastă experiență în audit, contabilitate, fiscalitate;
              • acces la proiecte interesante și diverse;
              • mediu de lucru deschis spre tehnologie și utilizarea sistemelor informatice pentru optimizarea și eficientizarea proceselor financiar-contabile;
              • onorariu competitiv, corelat cu experiența și performanța;
              • creșteri salariale bazate pe evaluarea performanței profesionale, cel puțin o dată pe an;
              • zi de naștere liberă;
              • Short Friday;
              • acces la noutăți legislative prin intermediul unor portaluri profesionale;
              • oportunități de participare la activități/evenimente externe sponsorizate sau organizate de către companie;
              • oportunități de promovare profesională în funcție de performanțe și implicare.

               

              Program de lucru: 08:00 – 16:30 (cu 30 de minute pauza de masă).

              Locația: Iași.

              Așteptăm cu interes să te cunoaștem și să discutăm despre cum putem colabora pentru a aduce valoare clienților noștri!

              Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail recrutare.is@expertmind.ro sau pe WhatsApp la numărul 0757089404.

              Formular aplicare job:  

                (Te rugăm să completezi deasupra poziția și orașul pt. care aplici.)



                (Tipuri de fișier acceptate: pdf, doc, docx.)


                Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal

                 

                Despre noi:

                Centrul de Afaceri Expert Mind este o companie specializată în furnizarea de servicii premium de contabilitate, gestiune externalizată a resurselor umane, servicii juridice, consultanță financiar-contabilă și audit. Compania activează în două regiuni ale tării, respectiv București și Iași.

                 

                EXPERT-MIND SRL prelucrează datele dvs. cu caracter personal privind recrutarea și angajarea personalului. Stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele în scopul unor recrutări viitoare până când vă veți retrage consimțâmântul, dar nu mai mult de 48 (patruzeci și opt) luni de la data acestei Declarații de consimțâmânt. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: gdpr@expertmind.ro și vom reveni în termen de maxim 30 de zile calendaristice conform legii.

                • 0
                • Category:

                Alătură-te echipei EXPERT MIND!

                CARIERE

                Auditor

                Ești un profesionist atent la detalii și pasionat de analiza datelor financiare?

                Ne extindem echipa și suntem în căutarea unui Auditor în cadrul departamentului de Audit.

                Te vei alătura unui mediu dinamic, în care punem accent pe eficiență și utilizarea tehnologiei pentru a face munca mai simplă și organizată. Echipa din care vei face parte lucrează la activități diverse ce fac parte din procesul de audit financiar și statutar.

                Te potrivești în echipa noastră, dacă:

                Te potrivești în echipa noastră, dacă:

                • ai minim 2-3 ani experiență în contabilitate, inclusiv pe activități de reconciliere și închidere perioadă fiscală, calcul obligații fiscale, întocmire declarații;
                • ai studii superioare finalizate în domeniul economic;
                • ai atenție la detalii, simțul responsabilității și livrezi rezultatele în termenele stabilite;
                • deții bune abilități analitice și corelative;
                • ești capabil/ă să lucrezi în echipă și să fii proactiv/ă;
                • Auditor financiar (chiar și stagiar) – ar reprezenta un avantaj.

                 

                Activitățile pe care le vei desfășura, vor implica:

                • participarea alături de membrii echipei la completarea testelor de audit;
                • efectuarea de verificări specifice pentru a obține informațiile relevante în procesul de auditare;
                • formularea și prezentarea coordonatorului misiunii de audit a concluziilor rezultate în urma verificărilor;
                • elaborarea de rapoarte de audit și a scrisorilor de recomandări;
                • documentarea verificărilor efectuate prin întocmirea fișierelor de lucru;
                • informarea constantă cu privire la schimbările legislative.

                 

                Vei avea parte de un mediu de lucru plăcut și de un colectiv dornic de a te ajuta să te dezvolți rapid și progresiv în carieră, iar pe lângă acestea, în cadrul echipei noastre vei beneficia de:

                • acces la noutăți legislative prin intermediul unor portaluri profesionale;
                • zi de naștere liberă;
                • Short Friday;
                • onorariu competitiv, corelat cu experiența și performanța;
                • creșteri salariale bazate pe evaluarea performanței profesionale, cel puțin o dată pe an;
                • bonus de recomandare și fidelizare;
                • implicarea în activități și proiecte provocatoare;
                • oportunități de participare la activități/evenimente externe sponsorizate sau organizate de către companie;
                • oportunități de promovare profesională în funcție de performanțe și implicare.

                Program de lucru: 08:00 – 16:30 (cu 30 de minute pauză de masă).
                Locația: Iași.

                 

                Ne dorim colaborări frumoase cu oameni pasionați și dedicați. Dacă ești chiar tu unul dintre ei, aşteptăm CV-ul tău pe adresa de e-mail: recrutare.is@expertmind.ro .

                 

                Formular aplicare job:  

                  (Te rugăm să completezi deasupra poziția și orașul pt. care aplici.)



                  (Tipuri de fișier acceptate: pdf, doc, docx.)


                  Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal

                   

                  Despre noi:

                  Centrul de Afaceri Expert Mind este o companie specializată în furnizarea de servicii premium de contabilitate, gestiune externalizată a resurselor umane, servicii juridice, consultanță financiar-contabilă și audit. Compania activează în două regiuni ale țării, respectiv București și Iași.

                   

                  EXPERT-MIND SRL prelucrează datele dvs. cu caracter personal privind recrutarea și angajarea personalului. Stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele în scopul unor recrutări viitoare până când vă veți retrage consimțâmântul, dar nu mai mult de 48 (patruzeci și opt) luni de la data acestei Declarații de consimțâmânt. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: gdpr@expertmind.ro și vom reveni în termen de maxim 30 de zile calendaristice conform legii.