Iti dam siguranta de care ai nevoie!

ÎNREGISTRARE MARCĂ LA OSIM ȘI EUIPO

Înregistrare brand la OSIM și EUIPO

Securizați-vă ideea de business! Înregistrați-vă marca afacerii la OSIM, EUIPO!

 

Un brand înregistrat este printre cele mai reprezentative active deținute de o companie pentru că aceasta reprezintă caracteristica cea mai importantă a oricărei strategii de marketing.

Îți dorești un brand apreciat în mediul online? Atunci trebuie să îți securizezi ideea de business încă de la început. Doar unicitatea, inovația și know-how-ul merită să fie doar ale tale, nu-i așa?

Cum îți poți înregistra brandul la OSIM fără a pierde prea multe fonduri din bugetul propriu?

Apelează la schema de subvenții creată special pentru a ajuta întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri) din UE cu privire la drepturile lor de proprietate intelectuală (PI), intitulată Fondul pentru IMM-uri „Ideas Powered for Business”.

 

  • Fondul pentru IMM-uri

 

Fondul pentru IMM-uri reprezintă o inițiativă a Comisiei Europene pusă în aplicare de Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO) și care se desfășoară în perioada 22 ianuarie 2024 – 6 decembrie 2024.

Serviciile de Înregistrare brand la OSIM și EUIPO sunt prestate de un consilier autorizat de CNCPIR, OSIM și EUIPO în proprietate industrială, partener al Centrului de Afaceri Expert Mind.

În colaborare cu acesta, consultanții Expert Mind te pot ajuta să faci toate demersurile necesare pentru a îți securiza afacerea prin intermediul acestei subvenții (recuperare de până la 75% a taxelor de achitat către OSIM sau EUIPO).

De la procesul de înscriere a mărcii la OSIM sau EUIPO, întocmirea documentației, până la depunerea dosarului, de întregul proces în ceea ce privește drepturile de proprietate intelectuală ale afacerii tale ne ocupăm noi.

 

Protecția pentru creșterea afacerii tale este prioritară!

  • Beneficiari eligibili

 

Întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri) cu sediul în Uniunea Europeană.

 

  • Ce se poate înregistra ca brand la OSIM/EUIPO?

 

Printre elementele care pot fi înregistrate ca brand se numără:

  • un cuvânt sau mai multe combinații de cuvinte, un nume sau un slogan;
    litere sau numere;
  • un brand/o marcă figurativă/un logo;
  • un brand/o marcă tridimensională;
  • forma unui produs, simboluri sau orice poate fi reprezentat într-o anumită formă.

Singura condiție este ca toate elementele de mai sus să fie unice.

 

  • Care este valoarea voucherului?

 

Voucher de 1000 euro pentru taxele aferente mărcilor și desenelor sau modelelor.

 

  • Avantajele înregistrării unei mărci

 

  1. Siguranță și originalitate. Te asiguri că ești unic în domeniul de activitate din țara ta. În majoritatea statelor, drepturile conferite de un brand sunt dobândite numai prin înregistrarea acesteia.
  2. Previi încălcarea drepturilor de autor. Este mult mai ușor să se demonstreze apartenența unei mărci înregistrate prin deținerea certificatului, prevenind astfel încălcarea drepturilor în situațiile în care te confrunți cu servicii sau produse similare pe piață.
  3. Încredere și notorietate de la public. Un brand înregistrat va crește întotdeauna valoarea afacerii tale și va putea aduce și mai multe beneficii dacă în viitor vei opta să îți vinzi afacerea.

 

  • De ce ai nevoie pentru înregistrarea unei mărci comerciale naționale (OSIM)

 

  1. Cercetare documentară prealabilă pentru a verifica disponibilitatea mărcii. Echipa de consultanți din departamentul juridic poate realiza un research pentru a verifica dacă mai există pe piață un brand identic sau similar cu cea a dumneavoastră;
  2. Stabilirea protecției mărcii (identificare clase NISA necesare);
  3. Întocmirea dosarului de înregistrare conform solicitărilor legislative și înscrierea acestuia la OSIM;
  4. Publicarea cererii de marcă/brand în Buletinul Oficial. Cererea de marcă/brand va intra în perioada de examinare care poate dura până la 6 luni;
    De asemenea, după ce OSIM a acceptat înregistrării mărcii, aceasta va fi din nou publicată în Buletinul Oficial ca fiind admisă la înregistrare, deschizându-se astfel perioada de opoziții de 2 luni;
  5. Solicitare certificat de înregistrare brand. După încheierea perioadelor de timp în care marca/brandul poate fi contestată de public, aceasta se consideră a fi înregistrată urmând a fi eliberat certificatul de înregistrare a mărcii.

 

  • DURATA

 

Procedura de înregistrare a unei mărci în România durează aproximativ 9-10 luni până la eliberarea certificatului de înregistrare, parcurgând mai multe etape, însă tu poți obține un drept anterior (retroactiv), odată cu depunerea dosarului de marcă/brand. Marca/brandul este valabil/ă exclusiv pe teritoriul României.

 

  • De ce ai nevoie pentru înregistrarea unei mărci comerciale europene (EUIPO)

 

  1. Cercetare documentară prealabilă pentru a verifica disponibilitatea mărcii.
  2. Stabilirea protecției mărcii (identificare clase NISA necesare).
  3. Întocmirea dosarului de înregistrare conform solicitărilor legislative și înscrierea acestuia la EUIPO.
  4. Examinarea cererii și publicarea acesteia ca admisă la înregistrare. Cererea de marcă/brand va intra în perioada în care poate fi contestată de către terți prin depunerea opozițiilor la înregistrare, perioadă care durează 3 luni.
  5. Încheierea contestațiilor și emiterea certificatului de înregistrare a mărcii, numai în format digital.

 

  • DURATA

 

Întreaga procedură de înregistrare a unei mărci europene durează aproximativ 9-10 luni până la eliberarea certificatului de înregistrare, parcurgând mai multe etape, însă tu vei obține un drept anterior (retroactiv), odată cu depunerea dosarului de marcă/brand. Marca europeană/brandul este valabil/ă în toate cele 27 de state ale Uniunii Europene, inclusiv în România (nemaifiind nevoie de dublarea protecției prin înregistrarea unei mărci naționale).

Marca înregistrată/brandul este valabilă 10 ani, cu posibilitatea de reînnoire din 10 în 10 ani, nelimitat.

 

DOCUMENTE NECESARE
• Copie CUI;
• Denumirea/LOGO-ul mărcii în format .jpeg;
• Extrasul de cont al întreprinderii dumneavoastră care să conțină următoarele date:
– numele întreprinderii ca titular de cont;
– codul IBAN complet cu codul de țară.

 

  • De ce Expert Mind?

 

Compania noastră are o experiență construită temeinic din ianuarie 2007, cu o echipă care se conturează printr-un număr generos de peste 170 de specialiști în contabilitate, resurse umane, audit și servicii juridice. Centrul de afaceri Expert Mind aduce plusvaloare pe piața națională datorită consilierii și suportului informațional de specialitate acordate partenerilor săi.

 

  • Beneficii

 

Expert Mind oferă consultanță pentru înregistrarea mărcilor naționale (OSIM) și a mărcilor europene (EUIPO) și garantează:

O colaborare clară, eficientă, 100% Online!

  • Siguranță
  • Confidențialitate
  • Promptitudine
  • Parte din grija dumneavoastră.

 

  • Date de contact

 

Putem fi parte la susținerea business-ului tău! Contactează-ne dacă îți dorești să te consiliem pentru rezervarea la OSIM/EUIPO a mărcii!

  • Răspundem în timp real pe whatsapp: 0746 080 683
  • Email: juridic.is@expertmind.ro
  • Telefonic: 0746 080 683
  • Chat: https://www.expertmind.ro/

CONTACTAȚI-NE ACUM!

Procedura 100% ONLINE, oriunde în ROMÂNIA.