Iti dam siguranta de care ai nevoie!

INFIINTARE FIRMA UBER

Infiintare firma ride sharing – UBER, BOLT, YANGO

Vrei sa devii partener direct cu ei? Infiinteaza-ti propria firma apeland la EXPERT MIND! Iti vom oferi consultanta si un plan de actiune punctual pe tot parcursul procesului!

 Pas 1. Infiinteaza-ti o forma juridica!

Formele juridice compatibile cu aceasta forma de activitate sunt: PFA (Persoana Fizica Autorizata) sau SRL/ SRL-D (Societate cu Raspundere Limitata/ Societate cu Raspundere Limitata- Debutant).

Acte necesare:

  • Copie carte identitate;
  • Copie act de studiu;
  • Copie permis de conducere;
  • Dovada sediului: copie carte identitate proprietari + act de proprietate imobil

*In situatia in care se va dori ca sediul sa aiba activitate de birou, va trebui obtinut acordul vecinilor.

Durata:

  • 3 -5  zile de la depunerea dosarului

 

Pas 2. Una dintre conditiile de colaborare cu ei este ca entitatea juridica sa fie inscrisa in registrul operatorilor de TVA regim intracomunitar.

Acte necesare:

  • Copie C.I. asociat/ administrator;
  • Copie Certificat de inregistrare;

 

Pas 3.   Obtinerea autorizatiilor specifice unui  colaborator UBER.

Persoana care doreste sa intre in sistemul Uber, inainte de a incepe procedurile necesare autorizarii in vederea efectuarii transportului in regim de inchiriere, trebuie sa stie cine va fi persoana desemnata care va reprezenta societatea in relatie cu primaria.

Acte necesare:

  • Copie Certificat de inregistrare
  • Copie atesta manager transport
  • Cazier judiciar manager transport
  • Aviz medical si psihologic manager transport (original)
  • Certificat de cazier fiscal al firmei (original)
  • Declaratie privind perioada in care firma a mai executat servicii de transport in regim de inchiriere
  • Declaratie pe propia raspundere privind asigurarea spatiului de parcare (doar la firmale care au peste 2 autoturisme- inclusiv)
  • Declaratia pe propia raspundere privind parcul auto
  • Declaratie pe propia raspundere privind personalul angajat

 

Pas 4. Inchei un contract de prestari servicii si devii  partener UBER ( fara comisioane practicate de intermediari) .

Pas 5. Inchei un contract de prestari servicii financiar-contabile. La noi gasesti tot pachetul de servicii necesar unei astfel de colaborari. 

Cu ExpertMind procesul de a deveni partener direct la Uber este mult mai simplu! Te ajutam încă de la etapa de înființare a firmei, până la obținerea auorizațiilor necesare și gestiunea contabilității.

Contactează-ne pentru detalii la telefon 0374.88.40.25. 

Procesul de infiintare a unui SRL se poate face doar cu buletinul viitorului administrator. EXPERT MIND poate furniza integral celelalte servicii: consultanta, gazduirea sediului social, redactarea, depunerea si ridicarea documentelor, stampila, plus alte servicii complementare.

SOCIETATE CU RASPUNDERE LIMITATA – SRL

Societatea cu Raspundere Limitata (S.R.L.) este cea mai des intalnita forma de organizare a activitatii comerciale in Romania.

Obligatiile sociale sunt garantate cu patrimoniul social, iar asociatii raspund numai in limita capitalului social subscris, care trebuie fixat de catre asociati, cu respectarea plafonului minim prevazut de lege, in valoare de 200 Ron.

Societatile cu Raspundere Limitata (S.R.L.) sunt entitati cu personalitate juridica ce pot desfasura orice fel de activitate, cu exceptia celor organizate si reglementate prin legi speciale, precum si cele pentru care sunt reglementate coduri CAEN unice interzise.

Obiectul principal de activitate este reprezentat de un singur cod CAEN, insa, la obiectul secundar de activitate pot fi trecute mai multe coduri.

Pentru infiintarea unei societati cu raspundere limitata este obligatoriu sa existe un drept de folosinta asupra spatiului in care doresti sa inregistrezi sediul social.

Daca nu detii un spatiu in proprietate, poti incheia un contract de comodat prin care o terta persoana iti ofera proprietatea (o camera de apartament spre exemplu), in vederea unicitatii sediului sau poti apela la EXPERT MIND pentru gazduirea sediului social.
Societatea cu raspundere limitata poate avea angajati pentru activitatea autorizata.

ACTE NECESARE

  • Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i)
  • Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i)
  • Actul constitutiv :
    • Obiectul de activitate al firmei (principal si secundar)
    • Numele firmei pe care l-ai ales (de obicei o varianta principala si doua de rezerva)
    • Administratorii sau asociatii firmei
    • Partea fiecarui asociat la capitalul social
  • Copie contract spatiu – al locatiei in care se va afla sediul
  • Specimen de semnatura al administratorului (administratorilor) firmei
  • Acordul vecinilor si asociatilor de proprietari sau locatari
  • Declaratiile date pe propria raspundere, dupa caz, de catre asociati/administrator din care sa rezulte ca indeplinesc conditiile legale pentru detinerea acestor calitati
  • Confirmarea depunerii capitalului social la banca.

Acest proces de infiintare SRL poate fi simplificat foarte mult prin colaborarea cu EXPERT MIND.

In timpul procesului de contractare clientul nu primeste doar informatii juridice, cat si o consiliere fiscala pentru etapele de dupa infiintare

Astfel clientii primesc din partea biroului nostru de Juridic ONRC consultanta necesara in asa fel incat dupa finalizarea infiintarii el sa poata parcurge restul pasilor fara dificultati.

ETAPELE DE INFIINTARE A UNUI SRL

Colaborarea presupune efectuarea de catre avocatii nostri a urmatoarelor operatiuni:

  • Redactarea si atestarea actelor necesare infiintarii societatii, pregatind dosarul pentru depunerea acestuia la O.N.R.C (conceperea, atestarea documentelor si completarea formularelor)
  • Obtinerea rezervarii de denumire a societatii (inclusiv plata taxei aferente)
  • Depunerea actelor la Registrul Comertului (inclusiv plata taxelor aferente)
  • Ridicarea actelor de la Registrul Comertului si predarea acestora catre client.

COSTURILE DE INFIINTARE A UNUI SRL

Constituirea unei societati comerciale presupune urmatoarele taxe, care nu sunt incluse in onorariul societatii noastre:

  • Taxe de registru si de publicare in Monitorul Oficial
  • Rezervare nume firma
  • Capital social
  • Achizitie stampila
  • Specimen de semnatura (daca se da personal in fata notarului public).

PERSOANA FIZICA AUTORIZATA – PFA

Persoana fizica care desfasoara, prin fortele proprii, activitati economice in mod independent, fara a implica raporturi de munca fata de un angajator, are calitatea de angajat propriu.

Aceasta se refera la dreptul de a fi asigurat in sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, al asigurarilor sociale de sanatate si al asigurarilor pentru somaj, in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.

Persoana Fizica Autorizata (PFA) nu are personalitate juridica. Activitatile permise de lege se desfasoara numai pe baza unei dovezi privind calificarea.

Obiectul principal de activitate este reprezentat de un singur cod CAEN principal.

Pentru infiintarea unei PFA – persoane fizice asociate nu este obligatoriu sa ai un drept de folosinta asupra spatiului in care doresti sa inregistrezi sediul social. Daca nu detii un spatiu in proprietate, poti incheia un contract de comodat cu o terta persoana.

Raspunderea patrimoniala a titularului P.F.A. se face cu intregul patrimoniu al persoanei fizice titulare.
Persoana fizica autorizata poate avea angajati pentru activitatea autorizata.

ACTE NECESARE

  • Copie C.I.
  • Copie legalizata dupa dovada de proprietate
  • Certificat de atestare fiscala in original, in termen de valabilitate
  • Acordul Asociatiei de proprietari/locatari (daca este cazul)
  • Documentul care sa ateste pregatirea profesionala, care poate fi, dupa caz:
    • Diploma
    • Certificatul sau adeverinta prin care se dovedeste absolvirea unei institutii de invatamint
    • Certificatul de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala;
    • Certificatul de competenta profesionala
    • Atestatul de recunoastere si/sau echivalare pentru persoanele fizice care au dobindit calificarea in strainatate
    • Orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala
  • Specimen de semnatura

Acest proces de infiintare SRL poate fi simplificat foarte mult prin colaborarea cu EXPERT MIND.

In timpul procesului de contractare clientul nu primeste doar informatii juridice, cat si o consiliere fiscala pentru etapele de dupa infiintare.

ETAPELE DE INFIINTARE A UNUI PFA

Colaborarea presupune efectuarea de catre avocatii nostri a urmatoarelor operatiuni:

  • Redactarea si atestarea actelor necesare infiintarii PFA, pregatind dosarul pentru depunerea acestuia la O.N.R.C (conceperea, atestarea documentelor si completarea formularelor)
  • Depunerea actelor la Registrul Comertului (inclusiv plata taxelor aferente)
  • Ridicarea actelor de la Registrul Comertului si predarea acestora catre client

COSTURILE DE INFIINTARE A UNUI PFA

Constituirea unui PFA presupune urmatoarele taxe, care nu sunt incluse in onorariul societatii noastre:

  • Taxe de registru si de publicare in Monitorul Oficial
  • Rezervare nume firma
  • Specimen de semnatura (daca se da personal in fata notarului public)
  • Stampila

INTREPRINDERE FAMILIALA - IF

Intreprinderea Familiala este intreprinderea economica, fara personalitate juridica, organizata de un intreprinzator persoana fizica impreuna cu familia sa, fiind constituita din doi sau mai multi membri ai unei familii.

Membrii unei intreprinderi familiale pot fi simultan:

  • Persoana fizica autorizata (P.F.A)
  • Titulari ai unor intreprinderi individuale
  • Salariati ai unei terte persoane care functioneaza atat in acelasi domeniu, cat si intr-un alt domeniu de activitate economica decit cel in care si-au organizat intreprinderea familiala

Important!

  • Membrii Intreprinderii Familiale au obligatia de a se inregistra si de a autoriza functionarea inainte de inceperea activitatii economice.
  • Intreprinderea familiala nu poate angaja cu contract de munca terte persoane pentru desfasurarea activitatii pentru care a fost autorizata.

ACTE NECESARE

  • Documentele care atesta pregatirea / experienta profesionala (diploma, certificatul sau adeverinta prin care se dovedeste absolvirea unei institutii de invatamint, certificatul de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, organizata in conditiile legii in vigoare la data eliberarii acestuia etc.) – pentru cel putin reprezentantul intreprinderii.
  • Copia actului de proprietate a spatiului destinat sediului profesional (contract de vanzare-cumparare, contract de inchiriere, contract de comodat, contract de asociere in participatiune, etc.).
  • Acordul Asociatiei de proprietari si al vecinilor direct afectati de ativitatea desfasurata (sus, jos, stanga, dreapta) – daca este cazul.
  • Specimenul de semnatura al reprezentantului intreprinderii legalizat notarial.
  • Copia actului de identitate (buletin sau carte de identitate) pentru membrii intreprinderii.

ETAPELE DE INFIINTARE A UNUI IF

Colaborarea presupune efectuarea de catre avocatii nostri a urmatoarelor operatiuni:

  • Redactarea si atestarea actelor necesare infiintarii IF, pregatind dosarul pentru depunerea acestuia la O.N.R.C (conceperea, atestarea documentelor si completarea formularelor)
  • Depunerea actelor la Registrul Comertului (inclusiv plata taxelor aferente)
  • Ridicarea actelor de la Registrul Comertului si predarea acestora catre client

COSTURILE DE INFIINTARE A UNUI IF

Constituirea unui IF presupune urmatoarele taxe, care nu sunt incluse in onorariul societatii noastre:

  • Taxe de registru si de publicare in Monitorul Oficial
  • Rezervare nume firma
  • Specimen de semnatura (daca se da personal in fata notarului public)
  • Stampila

INTREPRINDERE INDIVIDUALA - II

Intreprinderea Individuala (I.I.) este intreprinderea economica, fara personalitate, organizata de un intreprinzator persoana fizica, care are obligatia sa ceara inregistrarea in Registrul Comertului si autorizarea functionarii, inainte de inceperea activitatii economice.

Intreprinderile individuale sunt entitati fara personalitate juridica care pot desfasura orice fel de activitate, cu exceptia celor organizate si reglementate prin legi speciale (de exemplu, arhitectura, medicina, avocatura), precum si cele pentru care sunt reglementate coduri CAEN unice interzise.

Obiectul principal de activitate este reprezentat de un singur cod CAEN principal. Pentru activitati care presupun mai multe coduri CAEN, este necesara deschiderea mai multor I.I..

Pentru infiintarea unei I.I. nu este obligatoriu sa aveti un drept de folosinta asupra spatiului in care doriti sa inregistrati sediul social. Daca nu detineti un spatiu in proprietate, puteti incheia un contract de comodat cu o terta persoana.

Raspunderea patrimoniala a titularului I.I. se face cu intregul patrimoniu al persoanei fizice titulare. Intreprinderea individuala poate avea angajati pentru activitatea autorizata.

ACTE NECESARE

  • Dovada disponibilitatii si rezervarii denumirii (original)
  • Documente care atesta pregatirea si experienta profesionala a titularului Intreprinderii Individuale (copii certificate pentru conformitate cu originalul)
  • Documente care atesta drepturile de folosinta asupra sediului social sau punctelor de lucru (copie legalizata sau original)
  • Specimenul de semnatura al titularului Intreprinderii Individuale (original)
  • Cartea de identitate sau pasaportul membrului Intreprinderii Individuale (copie certificata pentru conformitate cu originalul)

ETAPELE DE INFIINTARE A UNUI II

Colaborarea presupune efectuarea de catre avocatii nostri a urmatoarelor operatiuni:

  • Redactarea si atestarea actelor necesare infiintarii II, pregatind dosarul pentru depunerea acestuia la O.N.R.C (conceperea, atestarea documentelor si completarea formularelor)
  • Depunerea actelor la Registrul Comertului (inclusiv plata taxelor aferente)
  • Ridicarea actelor de la Registrul Comertului si predarea acestora catre client.

COSTURILE DE INFIINTARE A UNUI II

Constituirea unei societati comerciale de tip II presupune urmatoarele taxe, care nu sunt incluse in onorariul societatii noastre:

  • Taxe de Registru si de publicare in Monitorul Oficial
  • Rezervare nume I.I.
  • Specimen de semnatura (daca se da personal in fata notarului public)
  • Stampila