Iti dam siguranta de care ai nevoie!

RADIERI FIRME

Lichidare / Dizolvare Societate
SRL, PFA, II, Asociatii & Fundatii

Radierea unei companii inseamna stergerea acesteia din Registrul Comertului si este ultimul pas dupa etapele de dizolvare si lichidare ale companiei. Motivele pentru care se poate ajunge la aceasta decizie sunt variate, de la incheierea duratei de viata pentru care s-a infiintat societatea respectiva, pana la dificultati financiare sau o dispozitie legala prin care se imputa acest lucru. Oricare dintre motive, noi garantam o radiere rapida, fara complicatii!

Procesul de radiere necesita expertiza juridica si contabila si operatiuni specifice, dar noi te ajutam cu amandoua! Economisesti timp si bani, nu stai la cozi, nu umbli pe drumuri, beneficiezi de consultanta, esti sigur pe corectitudinea intocmirii documentelor necesare si scapi de birocratia stufoasa.

Daca procedura clasica de colaborare nu iti este la indemana, noi am pus la punct si o abordare 100% online, pentru a facilita procesul de radiere la distanta si in conditii de siguranta pentru tine. Chiar daca nu esti in tara, ne poti contacta oricum (telefonic, pe email, Whatsapp sau Skype) si iti asiguram un serviciu complet si transparent, la preturi corecte.

RADIERE FILIALA

Desi este o societate cu personalitate juridica, filiala va respecta forma de societate si regimul societatii ‘mama’. De aceea, incetarea activitatii si radierea unei filiale presupune respectarea procesului de radiere a societatii care a constituit-o.
Spre exemplu, daca filiala s-a constituit ca SRL, atunci procesul de radiere va fi specific acestei forme de societate si va urma etapele de dizolvare, lichidare si de radiere conform cu aceasta.
Astfel, in functie de forma de societate a filialei, EXPERT MIND va intocmi si redacta documentele specifice necesare procesului de radiere, ce pot sa difere de la caz la caz.

RADIERE SUCURSALA

Incetarea activitatii si radierea unei sucursale presupun deopotriva operatiuni juridice care vizeaza radierea din Registrul Comertului si operatiuni contabile care se intreprind la ANAF.
Totusi, deoarece sucursala nu are personalitate juridica, procesul de radiere este usor simplificat fata de cel al unei societati ‘mama’.

Acte necesare:
• Certificatul de înregistrare al sucursalei şi certificatul constatator de autorizare in original;
• Hotararea organului statutar al societatii ‘mama’ cu privire la radierea sucursalei;

DIZOLVAREA SI LICHIDAREA VOLUNTARA

Presupune doua etape, in fiecare fiind implicate cereri, achitari de taxe, imputerniciri, redactari de documente oficiale. Avand in vedere ca aceasta actiune poate fi extrem de complicata, recomandarea noastra e sa nu incercati sa o simplificati. Apelati la noi! Vom sti ce sa facem in fiecare etapa.

ETAPA 1 – DIZOLVAREA SOCIETATII

  • Cerere de inregistrare a mentiunii
  • Decizia asociatului unic / Hotararea AGA de dizolvare (original)
  • Imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original)
  • Dovada achitarii taxelor legale (taxe de registru, tariful de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a).

ETAPA 2 – RADIEREA SOCIETATII

  • Cerere de radiere
  • Certificatul de inregistrare si anexele acestuia (original)
  • Situatia financiara de lichidare
  • Hotararea de repartizare a activelor societatii comerciale (copie)
  • Certificat de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale
  • Imputernicirea persoanei desemnate sa indeplineasca formalitatile legale, daca este cazul, in original (imputernicire speciala in forma autentica, avocatiala, sau delegatie)
  • Dovada achitarii taxelor (taxa judiciara de timbru in original, timbre judiciare, taxa de registru, tariful de publicare in Monitorul Oficial – Partea a IV-a daca este cazul)

DIZOLVAREA SI LICHIDAREA VOLUNTARA A SOCIETATILOR CU MAI MULTI ASOCIATI, CU NUMIREA LICHIDATORULUI

Si aceasta actiune presupune tot doua etape, in fiecare fiind implicate cereri, achitari de taxe, imputerniciri, redactari de documente oficiale.

ETAPA 1 – DIZOLVAREA SOCIETATII

  • Cererea de înregistrare (in original)
  • Hotararea AGA de dizolvare a societatii si de numire a lichidatorului
  • Declaratia lichidatorului cum ca detine aceasta calitate (in original)
  • Specimenul de semnatura al lichidatorului (in original)
  • Dovada platii taxelor legale (taxa judiciara de timbru, timbrul judiciar, taxa de registru, taxa de publicare in Monitorul Oficial – Partea IV)

ETAPA 2 – RADIEREA SOCIETATII

  • Cerere de radiere (original)
  • Situatia financiara de lichidare si proiectul de repartizare al activului (copie)
  • Raportul lichidatorilor
  • Certificatul de inregistrare cu anexele acestuia (in original)
  • Certificatul de la Administratia Financiara din care rezulta ca nu exista datorii la bugetul de stat si/sau la contributiile sociale (copie)
  • Dovada platii taxelor legale

Cererea de radiere se va depune dupa trecerea termenului de 30 de zile de la data publicarii actului modificator in Monitorul Oficial, in cazul in care nu s-a inregistrat vreo opozitie.

Avand in vedere ca aceasta actiune poate fi extrem de complicata, recomandarea noastra e sa nu incercati sa o simplificati. Apelati la noi! Vom sti ce sa facem in fiecare etapa.

PROCEDURA DE DIZOLVARE SI RADIERE A SOCIETATILOR

Societatile comerciale se pot dizolva in cazul uneia dintre conditiile de mai jos:
– depasirea timpului stabilit pentru durata societatii
– imposibilitatea realizarii obiectului de activitate al societatii sau realizarea acestuia
– declararea nulitatii societatii
– hotararea adunarii generale/ decizia asociatului unic
– hotararea Tribunalului, la cererea oricarui asociat, pentru motive intemeiate, precum conflictele si lipsa de comunicare dintre asociati, fapt ce impiedica functionarea societatii
– alte cauze prevazute de lege sau de actul constitutiv al societatii

Suntem aici pentru tine! Contactează-ne pentru detalii.