Petronela Ciobanu
  • 0

Aducem plus valoare business-ului tau!

PETRONELA CIOBANU

Petronela Ciobanu
Petronela Ciobanu
Manager Departament de Contractare
Poate pentru unii Expert Mind este o firmă de contabilitate, dar pentru Petronela Ciobanu, Managerul Departamentului de Contractare, este mult mai mult decât atât: „Expert Mind este despre Oameni și Cifre, despre credința că dacă îți dorești ceva, poți reuși cu perseverență și implicare. Pentru mine Expert Mind este locul plin de oportunități de dezvoltare, locul în care m-am dezvoltat multidisciplinar și locul în care am avut oportunitatea să pun o piatră de temelie și astfel să creștem împreună echipa la 120 de membri. În Expert Mind se investește în oameni, în servicii, în instrumente, iar inovația & evoluția sunt crezuri de zi cu zi!”
Petronela s-a alăturat echipei noastre în urmă cu mai bine de 10 ani, iar anul acesta, pe 11 iunie se fac 11 ani de când ne este alături. Aceasta ne mărturisește că s-a întâlnit cu domeniul contabilității încă de pe băncile liceului, iar mai târziu în facultate a descoperit marketingul, arii opuse, dar care se îmbină destul de bine și care au ajutat-o în misiunea, pe care o are astăzi în cadrul departamentul de Contractare. „Dobândind bazele contabilității încă din liceu, aprofundând fascinantul domeniu al marketingului în facultate, descoperind domeniul juridic în cadrul Expert Mind și culminând cu profesia de consultant fiscal, consider că rolul meu este în primul rând să găsesc piesele de puzzle potrivite pentru momentul și proiectul potrivit și să găsesc soluții pentru oamenii ce mă înconjoară, fie că discutăm despre echipă sau colaboratori.”

Principiile profesionale de bază fără de care nu și-ar putea îndeplini rolul pe care-l are astăzi în compania noastră sunt: o imagine de ansamblu, o bună planificare a resurselor, 110%implicare, responsabilitate, asumare și obiectivitate. Acestea sunt elementele după care se ghidează zilnic și își desfășoară activitatea cu succes.

Petronela ne destăinuie că Expert Mind a reușit să o facă să iasă din zona sa de confort de nenumărate ori: „am avut oportunitatea să pun bazele a două departamente și să cresc departamentul de Contractare. Totodată colaborez în permanență în dezvoltarea proiectelor derulate în cadrul firmei.”
„La mulți ani Expert Mind, cel temerar peste măsură! Credința că se poate mereu mai bine, să te ducă pe culmi și mai înalte! Mulțumiri și prețuire fondatorilor! Mulțumesc echipei pentru implicare și devotament și colaboratorilor pentru fidelitatea lor!”

Draga noastră, noi îți mulțumim pentru toată încrederea pe care ne-ai acordat-o de aproape 11 ani de când te avem alături, dar mai ales pentru curajul, devotamentul, respectul și profesionalismul tău față de comunitatea Expert Mind.

TELEFON:

+40.374.88.40.40


EMAIL:

contractare.is@expertmind.ro


  • 0

Aducem plus valoare business-ului tau!

RĂZVAN SÂRGHI

Răzvan Sârghi
Responsabil de Servicii Clienți
Răzvan Sârghi, membru în Departamentul de Consultanță Fiscală, dar și cel Responsabil de Servicii Clienți este liantul cu partenerii și colaboratorii noștri externi, cum de altfel se caracterizează și el: „mă consider a fi un liant între companie și colaboratorii acesteia, astfel că am putut contribui activ la îmbunătățirea acestei comunicări.”

Acesta este alături de noi din anul 2018 și consideră că aceasta a fost cea mai bună direcție pe care o poate urma: „Expert Mind este locul în care am avut ocazia și am reușit să mă dezvolt ca și profesionist. Această firmă reprezintă sursa de cunoaștere, învățare și aprofundare la nivel de cunoștințe și interconectare umană. Am descoperit într-o manieră treptată procese de cunoaștere, negociere și acceptare a unei game complexe și foarte complexe de servicii, respectiv tipologii de oameni, profesioniști, din domenii foarte diferite. Lucrul și conexiunea cu oamenii, iar aici fac referire la colegi, colaboratori, antreprenori, dar mai ales colectivele din instituțiile statului, reprezintă procese elaborate de înțelegere, memorare, focus și determinare în execuția și finalizarea task-urilor.”

Ne povestește că departamentul din care face parte implică resurse multiple: energie, cunoaștere, echilibru, responsabilitate, focus, multitasking. „În cadrul acestei companii am învățat să anticip, să parcurg etapizat orice proces sau proiect, astfel încât să existe finalitate cu succes. Colaborarea cu partenerii și instituțiile statului, în speță task-urile tuturor membrilor companiei, din toate departamentele, nu presupune doar un serviciu de curierat, ci implicare, devotament, loialitate, siguranță și cunoaștere în profunzime.”, ne mărturisește Răzvan că a întâmpinat de-a lungul timpului în Expert Mind.

Unele dintre principiile după care se ghidează în activitatea sa profesională sunt: echilibru, diplomație și responsabilitate, iar proiecte care îl pot defini pe acesta sunt cele precum inventarierea, o sferă care implică organizarea, punctualitatea, seriozitatea și responsabilitatea, caracteristicile perfecte care îl pot descrie pe colegul nostru.
„La mulți ani întregii echipe! Să fim cu toții în capacitate de lucru și cu dorință fermă de a evolua împreună!”, acestea sunt urările lui Răzvan pentru 15 ani de Expert Mind.

Îți mulțumim pentru toată energia, curajul, tot sprijinul și activitatea ta din echipa noastră.

TELEFON:

0374.884.020


EMAIL:

receptieclienti.is@expertmind.ro


  • 0

Aducem plus valoare business-ului tau!

GEORGIANA VORNICEANU

Georgiana Vorniceanu
Coordonator Departament de Consultanță Fiscală
Pentru Georgiana Vorniceanu, Coordonatorul Departamentului de Consultanță Fiscală, prima zi de lucru din cadrul Expert Mind a fost pe 1 aprilie 2013. Acesta este primul ei loc de muncă, inclusiv primul interviu luat cu succes. „Din băncile facultății mi-am ales o firmă de top ca și angajator. Atunci când lumea mă întreabă dacă nu cumva m-am plictisit, răspund cu tărie că este greu să te plictisești aici! Provocările și oportunitățile bat mereu la ușă, trebuie să fii mereu pregătit și cu mintea limpede să găsești cele mai bune soluții, pentru fiecare situație ivită.”
În ceea ce privește profesia profesioniștilor contabili, Georgiana este de părere că aceasta este una destul de vastă, care implică ariile de „contabilitate, fiscalitate, până la auditul financiar, toate te înzestrează cu responsabilitate, obiectivitate, onestitate și de ce nu, spontaneitate în fața provocărilor schimbărilor legislative național, respectiv deschiderea către oportunități.”

Ne-a mărturisit că munca în echipă este secretul ei profesional, „presărat cu un strop de răbdare, cu dorința de cunoaștere, cu multă credință și încredere, aceasta ar fi rețeta pentru satisfacția, pe care o poate oferi profesia contabilă. Cunoașterea rolurilor în echipă, a abilităților și atribuirea corespunzătoare a acestora, conduce la o împărtășire optimă a cunoștințelor în echipă, ce aduce valoare adăugată întregii companii. Este foarte important să știi că ai susținerea echipei, în orice proiect demarat.”

În acest sens, îndemnul colegei noastre pentru noi este acesta: „Învaţă să ai mereu un zâmbet ascuns în inimă. Când dăruieşti, primeşti mai mult decât dai. Căci nu erai nimic şi începi să te împlinești. Primești ceea ce oferi.”

De-a lungul colaborării cu Expert Mind, Georgiana a fost implicată în mai multe departamente și proiecte, provocatoare la nivel tehnic, profesional și uman, iar în prezent lucrează pe partea de consultanță fiscală. În continuare, aceasta susține că „lucrul în echipă este întotdeauna o responsabilitate colectivă, iar reușita implementării unui proiect aduce satisfacție colectivă. În momentul actual activez în domeniul consultanței fiscale, respectiv dezvoltarea unui nou proiect, cel al fondurilor europene. Chiar dacă nu sunt domenii adiacente, dezvoltarea este mereu binevenită.”
În final, aceasta ne felicită pentru aniversarea de 15 ani și ne transmite: „La mulți ani, Expert Mind! Felicitări mentorilor și întregii echipe pentru reușite! Multă prosperitate, succes și să creștem împreună!”

Mulțumim, Georgiana, pentru 9 ani de devotament, curaj, profesionalism și creativitate.

TELEFON:

0374.884.020


EMAIL:

consultanta.is@expertmind.ro


  • 0

Aducem plus valoare business-ului tau!

MĂDĂLINA POPOVICI

Mădălina Popovici
Manager Departament Financiar
Mădălina Popovici, membru în Departamentul de Consultanță Fiscală și Manager al Departamentului Financiar se numără printre primii piloni importanți ai companiei Expert Mind, care s-a alăturat echipei noastre în urmă cu 11 ani. Aceasta a intrat în comunitatea noastră pe 6 decembrie 2010, de Moș Nicolae, mărturisind că a fost un cadou frumos atât pentru ea, cât și pentru noi:
„Expert Mind este locul în care mi-am început cariera profesională în domeniul financiar-contabil. Încă de la început am apreciat faptul că am fost acceptată fără a avea experiență în domeniu, deci am ajuns aici în postura de <>, iar ce m-a impresionat din primul moment a fost faptul că am fost primită cu o atitudine foarte caldă, profesionalism și încredere în forțele proprii. Pe parcursul celor 11 ani de activitate consider că Expert Mind este locul unde ai parte de o dezvoltare profesională accelerată pe toate domeniile: tehnic, fiscal, uman, sistemic iar mediul de lucru și echipa te face să vii cu drag la birou, important este ca și tu ca persoană să îți dorești acest lucru și să participi pro-activ la toate proiectele din companie.”

Mădălina își caracterizează profesia de consultant fiscal într-un mod foarte aparte, menționând că aceasta „are o dinamică asemănătoare modificărilor legislative, iar varietatea și impactul răspunsurilor oferite în calitate de consultant, presupune întocmirea și comunicarea către client a unor soluții practice nu doar pe hârtie, flexibilitate în relația cu clientul, rămânând în același timp în conformitate cu legislația fiscală și contabilă. În calitate de coordonator al echipei din departamentul de consultanță nu pot să spun decât că fiecare zi este o provocare, întrucât această activitate implică un mix de resurse: organizare, planificare, perseverență, comunicare permanentă cu echipa, responsabilitate, asumarea unor obiective, iar acest lucru nu ar fi fost posibil decât cu suport din partea managementului, dar și a celorlalți colegi.”

Aceasta crede cu tărie că dacă îți dorești ceva cu adevărat vei reuși, de aceea o parte din principiile de bază după care își desfășoară activitatea sunt: responsabilitatea, seriozitatea, planificarea, organizarea, implicarea și adaptabilitatea la nevoile celorlalți (echipă, parteneri etc.).

Colega noastră ne mărturisește că de-a lungul celor 11 ani de activitate a avut ocazia să facă parte din mai multe departamente și echipe, în cadrul cărora a întâmpinat numeroase provocări, care au ajutat-o să evolueze și să devină mai bună în ceea ce face: „fiecare proiect în care am fost implicată mi-a adus satisfacție profesională și din fiecare am avut foarte multe lucruri de învățat, de la partea tehnică, până la partea umană și socială, deși ca orice evoluție profesională nu a fost lipsită și de provocări, care mi-au dat ocazia să fiu mai bună. În prezent, consider că pe lângă activitățile deja desfășurate, partea de consultanță de fonduri europene este o arie complementară celei fiscale și contabile, pentru care cu siguranță voi aduce un plus de valoare prin cunoștințele și experiența dobândită până acum.”
În cele din urmă, Mădălina ne transmite „La mulți ani, echipei Expert Mind și felicitări pentru tot ceea ce faceți! Vă urez cât mai multe proiecte de succes, prosperitate și o echipă minunată alături de care să ne continuăm ascensiunea!”

Îți mulțumim Mădălina pentru devotamentul de care dai dovadă mereu și pentru că de 11 ani, de când ești alături de noi nu încetezi să ne surprinzi cu rezultate deosebite la fiecare proiect dus la bun sfârșit.

TELEFON:

0374.884.020


EMAIL:

consultanta.is@expertmind.ro


  • 0

Aducem plus valoare business-ului tau!

IONELA NECHITA

Ionela Nechita
Responsabil Departament Recepție Clienți
Pentru Ionela Nechita, responsabilul Departamentului de Recepție Clienți din compania noastră, Expert Mind reprezintă „oportunitatea dezvoltării profesionale într-un domeniu cu totul nou. Relația cu clienții presupune adaptabilitate, anticipare, promptitudine și organizare. Pentru noi fiecare zi este o provocare în a explora noutățile legislative, a ține pasul cu modificările ce apar și a oferi clienților răspunsuri concrete și în timp real.”

Aceasta este absolventă de științe juridice, iar în 2018 s-a alăturat echipei noastre și a venit cu un bagaj amplu din domeniul juridic, afirmând că „fiscalitatea reprezenta pentru mine acum 4 ani un mamut în a cărui privire nici nu îndrăzneam să-mi ridic ochii. Astăzi, pot afirma că pașii-mi sunt mult mai siguri, că alături de Expert Mind am evoluat, depășindu-mi propriile frici și limite, iar împreună cu această familie am reușit să identific soluții și la cele mai complexe proiecte.”

Ionela ne mărturisește că printre primele principii de bază pe care se bazează în activitatea sa profesională se numără organizarea și rigurozitatea: „începând cu primul job în comerț, din anul 2005, continuând cu imobiliare și, ulterior domeniul juridic, am înțeles că fără organizare, rigurozitate, responsabilitate și promptitudine nu voi reuși să acced la țelurile stabilite. Și astăzi îmi ghidez activitățile după aceleași principii, alături de care este imposibil să dau greș.”

De asemenea, consideră că buna organizare, comunicarea permanentă, strategiile structurate pe anticipare și controlul sunt toate elementele care o definesc. „Reușesc, pe drumul Expert Mind, să ofer din empatie și organizare tuturor consumatorilor de business o întreagă paletă cu claritate și promptitudine.”
În final, Ionela ne transmite următoarele gânduri aniversare: „experiența și istoricul meu în cadrul companiei conduc la următoarele urări: să vă îndreptați către și mai multe colaborări, cu oameni, profesioniști și antreprenori, către oportunități și mai bune, către perfecționism și mereu cu profesionalism! La mulți mai buni ani!”

Îți mulțumim pentru tot ceea ce reprezinți, pentru devotamentul tău și experiența pe care o împărtășești mereu cu restul echipei noastre, dar mai ales, pentru că în fiecare zi ne întâmpini clienții cu zâmbetul pe buze atunci când ajung în sediul Expert Mind.


TELEFON:

0374.884.020


EMAIL:

receptieclienti.is@expertmind.ro


  • 0

Aducem plus valoare business-ului tau!

ECATERINA PEȚENCHEA

Ecaterina Pețenchea
Coordonator Departament Servicii Economice
„Expert Mind este pentru mine compania care m-a ajutat să mă dezvolt, să evoluez și să mă maturizez. Am înțeles astfel aici, în cadrul companiei, că o profesie nu se învață, ci se dobândește în timp, prin răbdare, dorință, devotament, ambiție și muncă alături de adevărați profesioniști”, acestea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care colega noastră Ecaterina Pețenchea, Coordonatorul Departamentului de Servicii Economice, ne mărturisește că le-a învățat de când este alături de Expert Mind.

Aceasta a intrat în cadrul echipei noastre din anul 2017, iar astăzi și-ar descrie profesia ca: „pe o provocare constantă și continuă. Afirm asta pentru că întâlnesc zilnic provocări, pline cu noutate, modificări din sfera organizării sau a legislației, iar astfel totul contribuie semnificativ la formarea mea continuă ca și profesionist.”

Ecaterina se ghidează după câteva principii importante în profesia sa, însă alături de responsabilitate, dezvoltare, planificare și implicare, aceasta poate și reușește să fie cât mai organizată și fermă în profesia aleasă.

„Pot susține schimbarea și adaptabilitatea la mediul de lucru, respectiv implicarea în proiecte ce presupune organizare: atât a activităților, proiectelor cât și a oamenilor, a colectivului. Am repetat prin exercițiu și dăruire cunoașterea de proiecte noi.”, ne transmite colega noastră despre activitățile sale din Expert Mind
„Să creștem frumos, dedicat și implicat! La mulți și sănătoși ani!”, acestea sunt urările Ecaterinei pentru ziua companiei.

Îți mulțumim Ecaterina pentru dedicarea și profesionalismul de care dai mereu dovadă în echipa noastră.

TELEFON:

0374.884.020


EMAIL:

consultanta.is@expertmind.ro


  • 0

Aducem plus valoare business-ului tau!

GINA STOICA

Gina Stoica
Coordonator Departament de Resurse Umane
Gina Stoica, Coordonatorul Departamentului de Resurse Umane este un alt om dedicat oamenilor și echipei noastre. Pentru aceasta, Expert Mind înseamnă: „o comunitate de oameni minunați. Compania îmi oferă oportunitatea de a practica zilnic profesia care mă definește. Este mediul ideal pentru dezvoltarea mea profesională, dar și personală, ca membru al echipei.”
Gina s-a alăturat comunității Expert Mind în urmă cu 7 ani, iar astăzi simte că profesia sa este plină de provocări și iubește să lucreze cu oamenii „Îmi place faptul că zilnic mă antrenează și descopăr lucruri noi. Mă bucur că am ales o carieră în domeniul HR, mai ales că asta presupune să lucrez îndeaproape cu oamenii.”

Principiile după care se ghidează zilnic în activitatea sa profesională sunt: responsabilitatea, onestitatea, corectitudinea, respectul și integritatea.

Aceasta este de părere că plusul pe care îl oferă Expert Mind angajaților este partea de inovație, iar de aici rezultă proiectele sale la care lucrează mereu pentru a oferi servicii de o calitate superioară, afirmând că proiectul reprezentativ pentru ea este cel de dezvoltare a departamentului HR: „am participat la creșterea lui încă de la formarea acestuia. Dacă privesc în trecut, pot vedea evoluția frumoasă a departamentului de la un an la altul.”

„Cu această ocazie doresc companiei să prospere tot mai mult, colaborări nenumărate și nu în ultimul rând, o comunitate de oameni profesioniști tot mai mare.”, acestea sunt gândurile aniversare ale Ginei pentru aniversarea noastră de 15 ani.

Noi îți suntem recunoscători că faci parte din Expert Mind, draga noastră și îți mulțumim pentru tot ceea ce faci zi de zi pentru oamenii noștri.

TELEFON:

0374.884.020


EMAIL:

hr.is@expertmind.ro


  • 0

Aducem plus valoare business-ului tau!

LOREDANA CARP - URSACHE

Loredana Carp – Ursache
Manager Departament Resurse Umane
„Expert Mind pentru mine este locul în care m-am redescoperit, locul în care am crescut și m-am dezvoltat profesional, locul în care am investit și am cules roade, este locul în care necontenit cunosc oameni noi, echipa cu care lucrez nu încetează să mă surprindă și să mă susțină în activitățile și proiectele dezvoltate și căreia îi mulțumesc că a fost și este alături de mine. Expert Mind înseamnă provocare și evoluție, înseamnă lucru bine făcut și responsabilitate, înseamnă idei strălucite și îndrumări calde.”, acestea sunt gândurile unui om al oamenilor, ale Loredanei Carp-Ursache, Managerul Departamentului nostru de Resurse Umane.
Asemenea colegei noastre Ina Bulimar din departamentul juridic, Loredana și-a început colaborarea cu Expert Mind pe 1 aprilie, de „Ziua Păcălelilor” în anul 2013, și ne mărturisește că traseul ei profesional în cadrul companiei este unul care nu lasă loc monotoniei: „Am început activitatea ca profesionist în domeniul financiar-contabil, în 2015 am îmbrățișat 100% activitatea specifică departamentului de resurse umane, treptat preluând și atribuții de coordonare. Îmi plac provocările, iar acestea nu se lasă așteptate în Expert Mind și cred că asta face că totul să fie special.”

Dacă ar fi să caracterizeze profesia sa printr-un singur cuvânt, acela ar fi „omul”. „Omul care sfințește locul: oameni deosebiți ce alcătuiesc echipa cu care lucrez zilnic, oameni pentru care ducem multe acțiuni în spate pentru că la rândul lor lucrează cu alți oameni. Așadar, oameni care țin pasul cu noutățile legislative, care lucrează în aplicații și softuri diverse pentru ca lucrurile să se întâmple cât mai rapid, oameni care se pregătesc prin tot ceea ce fac să fie mai buni.”

Aceasta afirmă că obiectivitatea este principiul de la care încearcă să nu facă rabat niciodată pentru că „în lucrul cu echipe, cu oameni, e foarte important să fii imparțial, să analizezi din mai multe unghiuri o situație înainte să iei o decizie. Mai mult decât atât, confidențialitatea informațiilor este esențială. Fără cele două consider că poți foarte ușor să dezamăgești.”

Loredana ne transmite că este o adevărată satisfacție profesională pentru ea să lucreze pentru societatea Expert Mind și să facă lucruri pentru colegii săi, totuși aceasta are o o plăcere deosebită să implementeze proiecte și să lucreze cu departamentul propriu, cel de Resurse Umane: „sunt foarte mândră de acesta și apreciez eforturile și dedicarea fiecărei persoane, iar când privesc la rezultatele obținute nu pot decât să fiu extrem de fericită că am fost alături de echipă și echipa alături de mine.”
În final,colega noastră ne transmite „La mulți ani, Expert Mind și întregii echipe! Cel puțin încă 15 ani de acum încolo să fie încununat de succese numele tău, echipa și rezultatele să prospere, colaboratorii și partenerii să ni se alăture, să devenim mai buni și mai puternici. Te așteptăm și pe tine în echipa noastră!”

Îți mulțumim Loredana pentru devotamentul, încrederea, perseverența și colaborarea ta, principii de care dai dovadă încă din 2013, de când ai intrat în familia noastră.

TELEFON:

0374.884.020


EMAIL:

hr.is@expertmind.ro


  • 0

Aducem plus valoare business-ului tau!

CRISTINA JITARU

Cristina Jitaru
Coordonatorul departamentului Financiar-Contabil

De la un interviu în cadrul unui program de internship acum 6 ani, direct la angajat cu acte în regulă, iar în prezent Coordonatorul departamentului Financiar-Contabil din Expert Mind - acesta este parcursul colegei noastre Cristina Jitaru.
Aceasta ne afirmă că Expert Mind reprezintă locul în care s-a maturizat și format atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Aici a învățat ce înseamnă o echipă, ce înseamnă responsabilitatea, perseverența și deschiderea către nou.

Cristina este de părere că „în contabilitate și în gestiune financiară nu există monotonie, precum ar tinde să creadă mulți. Este un domeniu în continuă schimbare și care necesită foarte multă flexibilitate pentru a te putea adapta într-un timp scurt, atât noutăților legislative, cât și modificărilor din mediul de afaceri.”

Pentru ea este foarte important să își desfășoare activitatea „într-un mediu plăcut, în care valori precum respectul și solidaritatea colegială, corectitudinea și responsabilitatea, transparența și profesionalismul, sunt apreciate și omniprezente în orice tip de colaborare, internă sau externă.”

Deși în acest moment este membru în departamentul Financiar-Contabil, ne mărturisește că de-a lungul acestor ani a avut ocazia să facă parte din mai multe departamente și echipe: „fiecare proiect în care am fost implicată mi-a adus satisfacție profesională și suficiente provocări care să mă facă mai bună. În prezent, mă fascinează zona de management financiar și sunt motivată de fiecare dată când învăț ceva nou sau reușesc să aduc plus valoare prin ideile și cunoștințele mele.”
„Vă urez la mulți ani pentru cei 15 ani aniversari și multe proiecte de succes pe mai departe!”, ne transmite Cristina.

Noi îți mulțumim pentru felul în care ai evoluat până când ai ajuns în poziția de coordonator de astăzi, dar și pentru toată contribuția adusă echipei Expert Mind.

TELEFON:

0374.884.020


EMAIL:

financiar.is@expertmind.ro


  • 0

Aducem plus valoare business-ului tau!

IRINA SIOMIONESCU

Irina Simionescu
Coordonator Departament Juridic
Irina Simionescu, coordonatorul Departamentului Juridic a făcut primii pași în compania noastră în 2015, iar de 6 ani continuă să investească și să crească în domeniul juridic, alături de noi.
Afirmă că pentru ea Expert Mind este mai mult decât un angajator: „pentru mine reprezintă sursa ascultării și a inovației: a instinctului, a timpului și a oamenilor. Este ca un teritoriu în care, cu voință și dăruire, poți descoperi că nu există limite de a te dezvolta. Zilnic descopăr, învăț și mă dezvolt ca și profesionist. Profesia de jurist o pot defini ca pe o coloană vertebrală. Trebuie să tinzi către perfecțiunea în organizare, sistematizare și legalitate. Fără un trup sănătos, care în cazul nostru sunt valorile companiei, nu poți evolua. Astfel, pot cunoaște că Expert Mind își merită oamenii, pentru că s-a investit enorm în ei prin încredere, știință și motivare.”

Irina ne mărturisește că este adepta provocărilor, motiv pentru care principiile profesionale care o însoțesc pretutindeni sunt: loialitatea, dăruirea și consecvența, cu mențiunea că atunci când dispui de anticipare în cadrul acțiunilor, la fiecare final de zi, aceasta poate fi de acord cu realizările obținute.

Este o persoană organizată și calculată, de aceea ne și afirmă că „sistematizarea proiectelor mă pot cuprinde într-o definiție complexă. Rezonez cu organizarea sistematică și pot reda astfel claritate asupra oricărui proces și proiect din cadrul departamentului.”
Cu ocazia aniversării de 15 ani, colega noastră ne transmite „aprecieri și în aceeași măsură mulțumiri pentru transferul de încredere, investirea și empatia asupra colaboratorilor atât din punct de vedere profesional, cât și uman! Realizări și reușite durabile Expert Mind!”

Îți mulțumim Irina pentru cei 6 ani de când ești unul dintre pilonii Departamentului Juridic, care și-a pus amprenta în compania noastră.

TELEFON:

0374.884.020


EMAIL:

juridic.is@expertmind.ro