Dacă ai beneficiat de finanțare prin Schema de ajutor de minimis dedicată sectorului cultural, este important să știi că ai responsabilitatea legală de a justifica cheltuielile efectuate din grant.
- Când ai nevoie de Raportul de expertiză contabilă?
Conform prevederilor legale, trebuie să întocmești și să transmiți, în maximum 60 de zile de la expirarea perioadei de 6 luni de la ultima tranșă primită, un set complet de documente justificative, care includ:
- Documente obligatorii:
- Raport de expertiză contabilă, semnat de un expert contabil, care certifică toate cheltuielile eligibile efectuate din grant;
- Anexa 7 – completată conform modelului predefinit de autorități;
- Extras de cont al contului dedicat Schemei (pentru întreaga perioadă de raportare);
- Ordin de plată aferent sumei neutilizate, dacă este cazul.
Atenție:
Raportul de expertiză contabilă sau Raportul de audit folosit la depunerea cererii de finanțare NU este valabil.
Trebuie încărcat un Raport nou, care certifică cheltuielile eligibile efectuate efectiv din grant în perioada de raportare.
- Nedepunerea acestor documente în termen sau prezentarea unor informații incomplete/ eronate poate duce la recuperarea integrală a ajutorului primit.
- Ce includ serviciile noastre de expertiză contabilă?
- Verificarea documentelor justificative;
- Certificarea cheltuielilor conform cerințelor legale;
- Completarea Anexei 7.
Serviciile pe care le vom realiza se vor livra 100% online, pe baza unei proceduri comunicate după semnarea contractului de prestări servicii, iar termenul de livrare este de maxim 7 zile lucrătoare din momentul în care ne puneți la dispoziție documentele necesare.
În cadrul Centrului de Afaceri Expert Mind avem o echipă numeroasă de contabili autorizați CECCAR – Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, care te pot ajuta cu întocmirea acestui raport, procedură 100% online.
Programează-ți din timp întocmirea raportului și evita sancțiunile!
Contact:
- 0771 047 590
- consultanta.is@expertmind.ro