Ești un profesionist atent la detalii și pasionat de analiza datelor financiare?
Ne extindem echipa și suntem în căutarea unui Auditor în cadrul departamentului de Audit.
Te vei alătura unui mediu dinamic, în care punem accent pe eficiență și utilizarea tehnologiei pentru a face munca mai simplă și organizată. Echipa din care vei face parte lucrează la activități diverse ce fac parte din procesul de audit financiar și statutar.
Te potrivești în echipa noastră, dacă:
Te potrivești în echipa noastră, dacă:
- ai minim 2-3 ani experiență în contabilitate, inclusiv pe activități de reconciliere și închidere perioadă fiscală, calcul obligații fiscale, întocmire declarații;
- ai studii superioare finalizate în domeniul economic;
- ai atenție la detalii, simțul responsabilității și livrezi rezultatele în termenele stabilite;
- deții bune abilități analitice și corelative;
- ești capabil/ă să lucrezi în echipă și să fii proactiv/ă;
- Auditor financiar (chiar și stagiar) – ar reprezenta un avantaj.
Activitățile pe care le vei desfășura, vor implica:
- participarea alături de membrii echipei la completarea testelor de audit;
- efectuarea de verificări specifice pentru a obține informațiile relevante în procesul de auditare;
- formularea și prezentarea coordonatorului misiunii de audit a concluziilor rezultate în urma verificărilor;
- elaborarea de rapoarte de audit și a scrisorilor de recomandări;
- documentarea verificărilor efectuate prin întocmirea fișierelor de lucru;
- informarea constantă cu privire la schimbările legislative.
Vei avea parte de un mediu de lucru plăcut și de un colectiv dornic de a te ajuta să te dezvolți rapid și progresiv în carieră, iar pe lângă acestea, în cadrul echipei noastre vei beneficia de:
- acces la noutăți legislative prin intermediul unor portaluri profesionale;
- zi de naștere liberă;
- Short Friday;
- onorariu competitiv, corelat cu experiența și performanța;
- creșteri salariale bazate pe evaluarea performanței profesionale, cel puțin o dată pe an;
- bonus de recomandare și fidelizare;
- implicarea în activități și proiecte provocatoare;
- oportunități de participare la activități/evenimente externe sponsorizate sau organizate de către companie;
- oportunități de promovare profesională în funcție de performanțe și implicare.
Program de lucru: 08:00 – 16:30 (cu 30 de minute pauză de masă).
Locația: Iași.
Ne dorim colaborări frumoase cu oameni pasionați și dedicați. Dacă ești chiar tu unul dintre ei, aşteptăm CV-ul tău pe adresa de e-mail: recrutare.is@expertmind.ro .
Formular aplicare job:
Despre noi:
Centrul de Afaceri Expert Mind este o companie specializată în furnizarea de servicii premium de contabilitate, gestiune externalizată a resurselor umane, servicii juridice, consultanță financiar-contabilă și audit. Compania activează în două regiuni ale țării, respectiv București și Iași.
EXPERT-MIND SRL prelucrează datele dvs. cu caracter personal privind recrutarea și angajarea personalului. Stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele în scopul unor recrutări viitoare până când vă veți retrage consimțâmântul, dar nu mai mult de 48 (patruzeci și opt) luni de la data acestei Declarații de consimțâmânt. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: gdpr@expertmind.ro și vom reveni în termen de maxim 30 de zile calendaristice conform legii.