Ești pasionat/ă de audit intern și cauți o echipă în care să îți valorifici experiența și să îți extinzi orizonturile profesionale?
Dacă ai deja o bază solidă în audit intern și ești curios/curioasă să explorezi și zona auditului statutar, ne-ar plăcea să te cunoaștem!
Te potrivești în echipa noastră, dacă:
⮚ ai experiență practică în activitatea de audit intern;
⮚ ai studii superioare finalizate în domeniul economic;
⮚ înțelegi principiile controlului intern și gestionării riscurilor;
⮚ ai atenție la detalii, simțul responsabilității și livrezi rezultatele în termenele stabilite;
⮚ deții bune abilități analitice și de corelare;
⮚ ești proactiv(ă), comunici eficient și lucrezi bine în echipă;
⮚ ești motivat(ă) să înveți și să te dezvolți în aria auditului statutar.
Ce activități vei desfășura ca membru al echipei noastre?
- Vei participa activ la misiuni de audit intern pentru clienții noștri;
- Vei colecta, analiza și interpreta date, documente și informații relevante privind procesele și activitățile auditate;
- Vei formula recomandări practice pentru îmbunătățirea proceselor, eficientizarea activităților și reducerea riscurilor;
- Vei redacta rapoarte de audit clare și bine structurate, care să includă constatările, concluziile și recomandările rezultate în urma verificărilor efectuate;
- Vei crește profesional prin expunerea la proiecte complexe;
În cadrul echipei noastre vei beneficia de:
- acces la noutăți legislative prin intermediul unor portaluri profesionale;
- zi de naștere liberă;
- Short Friday;
- pachet salarial competitiv, corelat cu experiența și performanța;
- creșteri salariale bazate pe evaluarea performanței profesionale, cel puțin o dată pe an;
- bonus de recomandare și fidelizare;
- implicarea în activități și proiecte provocatoare;
- oportunități de participare la activități/evenimente externe sponsorizate sau organizate de către companie;
- oportunități de promovare profesională în funcție de performanțe și implicare.
Program de lucru: 08:00 – 16:30 (cu 30 de minute pauza de masă).
Locația: Iași.
Dacă te regăsești în cele de mai sus și îți dorești să crești profesional într-un mediu în care calitatea și inovația contează, aplică acum și hai să ne cunoaștem!
Formular aplicare job:
Despre noi:
Centrul de Afaceri Expert Mind este o companie specializată în furnizarea de servicii premium de contabilitate, gestiune externalizată a resurselor umane, servicii juridice, consultanță financiar-contabilă și audit. Compania activează în două regiuni ale țării, respectiv București și Iași.
EXPERT-MIND SRL prelucrează datele dvs. cu caracter personal privind recrutarea și angajarea personalului. Stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele în scopul unor recrutări viitoare până când vă veți retrage consimțâmântul, dar nu mai mult de 48 (patruzeci și opt) luni de la data acestei Declarații de consimțâmânt. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: gdpr@expertmind.ro și vom reveni în termen de maxim 30 de zile calendaristice conform legii.