Alătură-te echipei EXPERT MIND!

CARIERE

Responsabil Recepție Clienți & Administrare Documente

Locație: București

Program de lucru: Luni – Vineri, 09:00 – 17:30

 

Despre noi

Centrul de Afaceri Expert Mind este o companie specializată în furnizarea de servicii premium de contabilitate, gestiune externalizată a resurselor umane, servicii juridice și consultanță financiar-contabilă.

Cu o echipă experimentată și un portofoliu solid de clienți, ne dedicăm oferirii de soluții complete și profesionale pentru mediul de afaceri românesc.

 

Pentru sediul nostru din București, căutăm o persoană organizată, comunicativă și atentă la detalii, care să ocupe rolul de Responsabil Recepție Clienți & Administrare Documente.

Ce vei face zi de zi:
  • Întâmpini clienții și vizitatorii cu o atitudine profesionistă și amabilă;
  • Preiei apelurile prin centrala telefonică, le redirecționezi către departamentele corespunzătoare și — atunci când este posibil — oferi informațiile de bază clienților, fără a fi necesară redirecționarea;
  • Gestionezi corespondența electronică (redirecționare e-mailuri, răspunsuri informative de bază);
  • Te ocupi de scanarea, arhivarea și îndosarierea documentelor, precum și de centralizarea acestora conform procedurilor interne;
  • Întocmești și centralizezi procese-verbale de predare, arhivare și recepție documente;
  • Asiguri predarea și primirea documentelor către clienți și colegi;
  • Gestionez încasări cash/pos și gestionezi comenzile către curieri;
  • Asiguri buna funcționare a recepției și a sălilor de ședință (ordine, consumabile, programări).

 

Cerințe:

 

  • Studii medii (superioare – avantaj);
  • Cunoștințe bune de operare PC (MS Office, e-mail, Excel);
  • Abilități excelente de comunicare și relaționare;
  • Capacitate de a înțelege și transmite informații corecte clienților;
  • Experiență într-un rol similar (recepție / asistență administrativă) – avantaj;
  • Atenție la detalii, seriozitate și atitudine pozitivă.

 

Ce oferim

 

  • Mediu de lucru profesionist, stabil și prietenos;
  • Activitate variată, cu echilibru între front office și sarcini administrative;
  • Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul companiei;
  • Pachet salarial competitiv + beneficii;

 

Locația: București – Str. Agatha Bârsescu, nr. 15B | 09:00–17:30

 

Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail:

recrutare.b@expertmind.ro

 

Abia așteptăm să te cunoaștem!

EXPERT-MIND SRL prelucrează datele dvs. cu caracter personal privind recrutarea și angajarea personalului. Stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele în scopul unor recrutări viitoare până când vă veți retrage consimțâmântul, dar nu mai mult de 48 (patruzeci și opt) luni de la data acestei Declarații de consimțâmânt. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: gdpr@expertmind.ro și vom reveni în termen de maxim 30 de zile calendaristice conform legii.

Formular aplicare job:  

    (Te rugăm să completezi deasupra poziția și orașul pt. care aplici.)



    (Tipuri de fișier acceptate: pdf, doc, docx.)


    Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal

     

    ⚠ Prin transmiterea aplicatiei prin intermediul sectiunii “Cariere” a site-ului ExpertMind, exprimati in mod expres faptul ca sunteti de acord ca datele dvs. cu caracter personal, furnizate odata cu transmiterea aplicatiei (CV, scrisoare de intentie sau alt document pe care il considerati relevant pentru aplicatie, sa fie folosite in scopuri interne de catre grupul de firme ExpertMind.